1. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
1.1. ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
1.2. ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
2. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va urma urmatorii pasi:
2.1. Ati trimis un email la adresa office@idhair-shop.ro in care ne instiintati intentia de returnare a produselor, mentionand numarul comenzii si produsele care se doresc a fi returnate atasand copie dupa factura de achizitie.
2.2. La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate (in ambalajul original, cu etichetele intacte, fara a prezenta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.), insotite de o copie a facturii de achizitie;
2.3. Ati primit aprobarea de a trimite produsul inapoi de la operatorul nostru care a luat la cunostiinta motivul pentru care doriti returnarea produsului. Tot acesta va va spune si care este modalitatea de retur acceptata, diferita de la caz la caz;
3. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
3.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
3.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
4. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate. Produselor li se va analiza integritatea, iar dupa ce aceasta conditie este indeplinita banii vor fi returnati.
5. Sub nicio forma NU se admit la retur produse care au sigilii rupte ori sterse. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
6. Produse pentru ingrijirea personala, cosmetice: Poti returna aceste produse doar daca nu le-ai deschis, utilizat sau testat deoarece fac parte din produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena, odata ce au fost desigilate.
7. In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului, totodata acesta fiind obligat sa ambaleze corespunzator produsele astfel incat sa se evite deteriorarea produselor datorita manipularii din timpul transportului. Recomandam ca acestea sa fie ambalate intr-un strat suficient de folie cu bule si expediate in cutii de carton dublu-strat, cu dimensiuni in conformitate cu dimensiunile produsului/lor returnate.
8. In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.