1. Livrarea – transportul este asigurat de catre compania de curierat rapid Sameday
Costurile de transport sunt:
LIVRARE GRATUITA pentru comenzile ce depasesc 299 Ron
● Livrare cu plata online sau ramburs – 20 Ron
2. Toate conditiile de livrare de mai sus sunt valabile in zonele de acoperire standard (resedinta si cerc 1) Sameday pentru colete cu o greutate de pana la 1 kg.
Pentru coletele ce depasesc greutatea de 1 kg se percepe o taxa de 1 Ron pentru fiecare kilogram suplimentar. In cazul livrarilor in zona de acoperire extra-standard (cerc 2 si cerc 3) Sameday se percepe o diferenta de transport in valoare de 20 Ron ce sa va adauga la costul final al comenzii.
3. In cazul in care toate produsele din comanda dvs sunt in stoc, termenul de expediere uzual este de o zi lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii de catre un operator IdHAIR Shop.
4. In cazul in care unul sau mai multe produse din comanda dvs nu se afla in stocul magazinului nostru, veti fi contactat telefonic sau email pentru a gasii cea mai buna solutie de livrare ulteriora.
5. Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar. Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.
6. Termenele de livrare pot fi prelungite cu respectarea art. 18, alin. 1, din OUG 34/2014 in cazul in care intervin imprejurari independente de vointa noastra. Nu ne asumam eventualele prejudicii cauzate de intarzierea livrarii comenzii.
7. Comenzile neconfirmate spre livrare in 48h sunt automat anulate.
8. In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste lucruri inainte de finalizarea comenzii. In ziua in care coletul cu comanda dumneavoastra va fiexpediat, veti fi instiintat prin e-mail sau telefonic de catre noi.
9. Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc veti fi instiintat in acest sens. In unele cazuri, produsul comandat poate fi inlocuit cu unul asemanator daca dumneavoastra doriti si sunteti de acord cu acest lucru.
10. Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare.
11. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in termen de 24 de ore de la primirea coletului.
12. Orice mentiuni cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB (nota de transport) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

IN CAZUL COLETELOR EXPEDIATE SI NERIDICATE NE REZERVAM DREPTUL DE A SISTA ORICE COMANDA VIITOARE!